תקנון
תנאי מכר והתחייבויות אחריות
1. זיהוי הצדדים
חברת ״מנולי טכנולוגיות״ (Manooly)
ח.פ. 336186796
(להלן: «החברה» או «Manooly»)
הלקוח — אדם פרטי או תאגיד שרכש מוצר באתר החברה.
2. הגבלת אחריות
החברה לא תשא בכל אחריות, מפורשת או משתמעת, מעבר למה שמפורט בתעודת האחריות או במסמכים המצורפים למוצר (להלן: «האחריות»).
3. הפסקת ההתקשרות וביטול הזמנות
החברה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, להפסיק את ההתקשרות עם הלקוח ולבטל הזמנות שלא אושרו או לא נשלחו במקרים הבאים:
הלקוח הפר את תנאי ההסכם או כל הסכם אחר עם החברה;
ההפרה מהותית, או שהלקוח לא תיקן הפרה פחות מהותית בתוך 7 ימים מקבלת הודעה בכתב.
4. כוח עליון
אירועים בלתי צפויים ובלתי ניתנים למניעה או לשליטה סבירה של החברה, הגורמים לעיכוב או אי־ביצוע התחייבויותיה.
בהתרחשות כוח עליון, יוארכו מועדי הביצוע ללא קנסות, בתנאי שהחברה תודיע על כך ללקוח בהקדם.
5. פיצוי ושיפוי
הלקוח יפצה וישפה את החברה, נושאי משרה, דירקטורים, עובדים, סוכנים ונציגים שלה בגין כל דרישה, הפסד, הוצאה (כולל שכר טרחת עו"ד) או התחייבות הנובעים מהפרת הצהרות או תנאי הסכם זה.
6. שינויים ותוספות
כל שינוי או תוספת לתנאים אלה יהיו תקפים רק בכתב וייחתמו על ידי נציגים מוסמכים של שני הצדדים.
7. דין מקום ושיפוט
הדין החל: דיני מדינת ישראל.
סמכות שיפוט בלעדית: בתי המשפט במחוז הדרום, ישראל.
8. מדיניות החזרות
כל הרכישות באתר מהוות עסקה מרחוק לפי חוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981.
הלקוח רשאי לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מקבלת המוצר, בתנאי:
המוצר באריזתו המקורית;
לא נעשה בו שימוש.
החזר תשלום יבוצע בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר המוחזר.
לא יינתן זיכוי עבור מוצרים שהותקנו, נפתחו או לעגו בהם סימני שימוש.
ליצירת קשר להחזרות: manooly@info.com
9. התחייבויות אחריות
טווח האחריות: 12 חודשים מיום התקנת המוצר.
במהלך תקופת האחריות החברה, לפי שיקול דעתה, תתקן או תחליף חלקים פגומים.
לבירור ותאום שירות יש לפנות לוואטסאפ: 050-290-9018 או למוכר מורשה מטעם החברה.
חריגי אחריות (לא חלים על):
פגיעות מכוונות או תאונות חיצוניות בגוף המנעול.
אירועי כוח עליון (מלחמה, הצפות, רעידות אדמה, שריפות וכד׳).
שימוש לא תקין והפרת הוראות ההפעלה.
תקלות הנובעות מבעיה בדלת או במנגנון הדלת.
הכנסת מפתח שגוי או גוף זר לצילינדר.
מכות, זעזועים או לחצים חריגים על המנעול.
נזק לסוללה ממים או חום קיצוני.
תקלות ברשת WAN של הלקוח, שינויי הגדרות ראוטר או ספק.
הפרות אבטחת מידע, גניבה או שימוש לא מורשה במכשיר נייד.
אובדן מפתחות מקוריים או חוסר מפתח גיבוי בעת פנייה לשירות.
האחריות אינה מכסה אובדן רווחים, נזקים ישירים או עקיפים, או כל הפסד כספי אחר.
המסמך נערך בהתאם לדרישות החוק במדינת ישראל.